Σύμφωνα με ενημέρωση του Δήμου Πόρου, εγκρίθηκε από το Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, σε μηνιαία βάση, η διάθεση χειριστή ακτινολογικού μηχανήματος προς εξυπηρέτηση του στρατιωτικού προσωπικού, των αποστράτων αλλά και γενικότερα του τοπικού πληθυσμού του Δήμου Πόρου.

 
Για τον μήνα Μάιο από 18 έως 29 από τις 07:00 έως τις 15:00, οι πολίτες θα μπορούν να προσέρχονται στο Κ.Ε. Πόρος για λήψη ακτινογραφιών, αποκλειστικά και μόνο εφόσον έχουν ήδη το αντίστοιχο Ιατρικό Παραπεμπτικό για την εξέταση.