" Greece Αlways in Season ": Το νέο μότο του ΕΟΤ για τη διεθνή διαφημιστική καμπάνια
Greece Αlways in Season, είναι το νέο μότο του ΕΟΤ στην διεθνή διαφημιστική καμπάνια που "τρέχει" ήδη από τις 15 Ιανουαρίου σε μεγάλα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και digital πλατφόρμες του εξωτερικού.
Όπως σημειώνει ο Γ. Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης για το νέο μότο Greece Always in Season: "η Ελλάδα πάντα στη μόδα, η Ελλάδα όλων των εποχών του χρόνου. Το 2020 ξεκινά δυναμικά για τον ελληνικό τουρισμό..."
«Εκτιμάμε ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019», τόνισε ο Υπουργός Tουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα «Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή», και στην οποία εκτός από τον Υπουργό συμμετείχαν και μίλησαν ο Υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας και η Πρόεδρος του Ε.Ο.Τ., Άντζελα Γκερέκου.
Ο κ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι το 2019 τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού κινήθηκαν αυξητικά, ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία. Στόχος για το 2020 είναι η αύξησή τους κατά 10%, αφού το Υπουργείο στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και σε μια πολυκεντρική και ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη.
Η ΦτΥ ξεχώρισε ανάμεσα στις φωτογραφίες προβολής, αυτή της Ύδρας που συνοδεύεται από το νέο μότο του Ε.Ο.Τ.
Καλή επιτυχία Ελλάδα, Καλή επιτυχία Ύδρα!
Πηγή: fonitisydras.com