Σε ανακοίνωσή του ο Δήμαρχος Ύδρας Γεώργιος Κουκουδάκης γνωστοποίησε την ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης και καθαρισμού στην περιοχή του Καμινιού, στο πλαίσιο της κατασκευής του νέου αποχετευτικού δικτύου.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται:
"Μετά την αποκατάσταση και του καλντεριμιού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του έργου της κατασκευής αποχετευτικού δικτύου στο Καμίνι, πραγματοποιήθηκε στις 28/05/2026 και η πλήρης αποκομιδή των απορριμμάτων από την εν λόγω περιοχή.











