Σε ανακοίνωσή του ο Δήμαρχος Ύδρας Γεώργιος Κουκουδάκης γνωστοποίησε την ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης και καθαρισμού στην περιοχή του Καμινιού, στο πλαίσιο της κατασκευής του νέου αποχετευτικού δικτύου. 

Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται:

"Μετά την αποκατάσταση και του καλντεριμιού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του έργου της κατασκευής αποχετευτικού δικτύου στο Καμίνι, πραγματοποιήθηκε στις 28/05/2026 και η πλήρης αποκομιδή των απορριμμάτων από την εν λόγω περιοχή.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την συνεργασία σας.
Κατασκευάζουμε το αποχετευτικό δίκτυο στο Καμίνι.
Με την υπομονή μας σήμερα, χτίζουμε την Ύδρα του Αύριο!
Αφήνουμε πίσω τους "καταγγελόπουλους" και τις δυσφημιστικές τους εις βάρος της Ύδρας μας πρακτικές.
Μετά τιμής,
Ο Δήμαρχος Ύδρας
Γεώργιος Ε. Κουκουδάκης"
 
 
Πηγή: Φωνή της Ύδρας