Στη συμπλήρωση οκτώ ετών από μια καθοριστική στιγμή για τα συμφέροντα και την ιστορία της Ύδρας αναφέρθηκε με δημόσια ανάρτησή του ο Δήμαρχος του νησιού, Γεώργιος Ε. Κουκουδάκης. Ήταν Μάιος του 2018 όταν η Δημοτική Αρχή προχώρησε σε μια κίνηση υψηλού συμβολισμού, υψώνοντας την Επαναστατική Σημαία της Ύδρας στη νησίδα Άγιος Γεώργιος, επισφραγίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δικαίωση του νησιού αναφορικά με τη διοικητική υπαγωγή της νησίδας.
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Κουκουδάκης, ο αγώνας αυτός είχε άμεσα και απτά οικονομικά οφέλη για τον τόπο. Έκτοτε, στα ταμεία του Δήμου Ύδρας έχουν εισρεύσει περισσότερα από 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ταυτόχρονα έχουν αποδοθεί πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ στους οικιακούς καταναλωτές του νησιού, υπό τη μορφή εκπτώσεων στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος.
«Εμείς δεν συμβιβαστήκαμε! Υπερασπιστήκαμε τα συμφέροντα της Ύδρας μας μέχρι τέλους!», τονίζει χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος, αναδεικνύοντας τη σημασία της διεκδικητικότητας της διοίκησής του.

Το χρονικό της αποκατάστασης μιας αδικίας
Στην ανάρτησή του, ο Δήμαρχος Ύδρας παρέθεσε αυτούσιο το μήνυμα που είχε δημοσιεύσει στις 13 Μαΐου 2018, την ημέρα που η σημαία-έμβλημα του Δήμου κυμάτισε δίπλα στο εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στη νησίδα. Στο κείμενο εκείνο σημειωνόταν ότι τίποτα δεν χαρίζεται χωρίς διαρκή αγώνα, ακόμη και για πράγματα που αναντίρρητα ανήκουν στο νησί εδώ και αιώνες, χαρακτηρίζοντας την πράξη ως «αποκατάσταση της νομιμότητας» απέναντι σε μια αδικία που είχε επιχειρηθεί εις βάρος της Ύδρας.
Παράλληλα, ο κ. Κουκουδάκης επανέφερε στο προσκήνιο τις δημόσιες ευχαριστίες προς τα πρόσωπα και τους φορείς που συνέβαλαν στην ευόδωση αυτού του πολυετούς και απαιτητικού αγώνα:
Στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ύδρας για την αμέριστη συμπαράστασή του.
Στην τοπική εφημερίδα «Φωνή της Ύδρας», η οποία είχε αναδείξει πρώτη το ζήτημα το 2011.
Στη Νομική Σύμβουλο του Δήμου, κ. Γεωργία Μαραγκού, και στον Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Νικόλαο Χλέπα, για την ανεκτίμητη νομική τους καθοδήγηση.
Στον τότε Υπουργό Εσωτερικών, κ. Σκουρλέτη, για την κατανόηση του δίκαιου αιτήματος.
Στους βουλευτές της Περιφέρειας και τον τότε Αντιπεριφερειάρχη Νήσων, κ. Χατζηπέρο, για τη συνδρομή τους.
Ο Δήμαρχος έκλεισε την αναδρομή του στέλνοντας ένα μήνυμα συνέχειας και ευχαριστώντας θερμά τους συμπατριώτες του για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στη Δημοτική Αρχή ώστε να φέρει εις πέρας τη σημαντική αυτή διεκδίκηση για το μέλλον της Ύδρας.