Με μία απολαυστική παράσταση του «Φίλου μου του Λευτεράκη», ολοκληρώνεται την Κυριακή 31 Αυγούστου το 12ο Φεστιβάλ «Ερμηνείες στην Ερμιονίδα». Η επιτυχημένη παραγωγή του Θεατρικού Ομίλου Ερμιονίδας ανεβαίνει στη θερινή σκηνή του Θεάτρου ΑRTίκι στο Κρανίδι, στις 21:00, με γενική είσοδο 10 ευρώ.
.jpg)
Η κωμωδία «Ο Φίλος μου ο Λευτεράκης», διασκευή των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, βασισμένη στο σενάριο του αγαπημένου έργου του ελληνικού κινηματογράφου της δεκαετίας του ’60, επιστρέφει για μία και μοναδική βραδιά μετά τη θερμή υποδοχή που γνώρισε τον περασμένο χειμώνα.

Η παράσταση, με την ευρηματική σκηνοθεσία του Δημήτρη Σίδερη, φωτίζει με χιούμορ και ευφυΐα το διαχρονικό θέμα της συζυγικής απιστίας – και από τις δύο πλευρές. Τα μέλη του Θεατρικού Ομίλου Ερμιονίδας δίνουν ξανά τον καλύτερό τους εαυτό σε έναν ρόλο που αγαπήθηκε και χειροκροτήθηκε έντονα από το κοινό της περιοχής.

Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί στον Πολυχώρο ΑRTίκι Μαράικε Ηλιού ντε Κόνινγκ, στη θερινή του σκηνή στο Κρανίδι. Για πληροφορίες και κρατήσεις, το κοινό μπορεί να επικοινωνεί στο τηλέφωνο 698 698 2224.

Με τον «Λευτεράκη», το 12ο Φεστιβάλ «Ερμηνείες στην Ερμιονίδα» ρίχνει αυλαία με κέφι, νοσταλγία και ένα διαχρονικό μήνυμα μέσα από το γέλιο.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Δημήτρης I. Σίδερης
ΜΟΥΣΙΚΗ: Θοδωρής Μπρουτζάκης
ΦΩΤΙΣΜΟΙ-ΗΧΟΣ: Ίων Ξυπολιάς
ΣΚΗΝΙΚΑ-ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Δημήτρης I. Σίδερης


ΔΙΑΝΟΜΗ (με σειρά εμφάνισης)
ΝΤΟΛΥ: Δήμητρα Γιούργα
ΘΟΔΩΡΟΣ: Ελισσαίος Γαλανόπουλος
ΦΩΦΩ: Βίκυ Παπάζογλου
ΕΛΕΝΗ: Ιωάννα Μέξη
ΜΠΑΜΠΗΣ: Παντελής Τόδωρης
ΘΑΝΑΣΗΣ: Κώστας Πεντεδέκας
ΤΟΛΗΣ: Αναστάσης Φουέντες

Ο Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας ευχαριστεί τους χορηγούς εισιτηρίου της παράστασης, VERANDA DEL VINO & CAVA DEL VINO (Πόρτο Χέλι) και ΙL ΤΟΤΟ (Κρανίδι) για την πολύτιμη υποστήριξή τους.