Μια πολύ χρήσιμη συνάντηση είχε ο διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Αίγινας κ. Γιώργος Σουλιώτης με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς  του 2ου Γυμνασίου Αίγινας σήμερα Δευτέρα  5 Μαΐου.
 
Ενόψει των κινδύνων πυρκαγιάς στη θερινή περίοδο ο αντιπύραρχος κ. Γ. Σουλιώτης ενημέρωσε διεξοδικά  τους μαθητές για τους τρόπους αντίδρασης και αντιμετώπισης πιθανής πυρκαγιάς την περίοδο  του καλοκαιριού που ακολουθεί.
Τον κ. Σουλιώτη συνόδευε ο κ. Μ. Μαρινάκης αρχιπυροσβέστης.