Δήμος Αίγινας: Έναρξη υποβολής αιτήσεων για χορήγηση επιδόματος επισκευών – αντικατάστασης οικοσκευών για τους πληγέντες της κακοκαιρίας Daniel
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Δήμος Αίγινας για την έναρξη υποβολής αιτήσεων για την χορήγηση επιδόματος στους πληγέντες της κακοκαιρίας Daniel για την αντικατάσταση οικοσκευών και για επισκευές. Στην ανακοίνωση αναφέρεται η περίοδος υποβολής των αιτήσεων αλλά και τα απαραίτητα έγγραφα που θα πρέπει να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι.
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου-Ανακοίνωση:
Αίγινα, 5 Δεκεμβρίου 2024
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Θέμα: «Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για Χορήγηση Επιδόματος
επισκευών – αντικατάστασης οικοσκευών για τους πληγέντες από τον
Daniel»
Ο Δήμος Αίγινας ύστερα από το με αρ. πρωτ. 82188/ΓΔστ1/5-11-2024
έγγραφο της Γεν. Δ/νσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών
Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και
Πολιτικής Προστασίας με θέμα « Διαδικασία χορήγησης εφάπαξ έκτακτης
οικονομικής ενίσχυσης για την αντιμετώπιση πρώτων βιοτικών αναγκών και
απλών επισκευαστικών εργασιών ή / και την αντικατάσταση οικοσκευής, σε
πολίτες που επλήγησαν από τις πλημμύρες που εκδηλώθηκαν από την 4 η
έως την 11 η Σεπτεμβρίου 2023 στη χώρα », καλεί τα πληγέντα φυσικά
πρόσωπα που δεν έχουν λάβει μέχρι την 18 η Οκτωβρίου 2024 επίδομα
πρώτων βιοτικών αναγκών και απλών επισκευαστικών εργασιών ή / και την
αντικατάσταση οικοσκευής, να υποβάλουν αίτηση για τη χορήγηση του στο
Δήμο Αίγινας έως 31-12-2024.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξέταση της αίτησης αυτής είναι να έχει
προηγηθεί αυτοψία από τη Γεν. Δ/νση Αποκατάστασης Επιπτώσεων
Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.).
Τα παραπάνω ισχύουν για πληγέντες που υπέβαλαν αίτηση και δεν έχουν
πληρωθεί και για πληγέντες που δεν υπέβαλαν αίτηση μέσω της ψηφιακής
πλατφόρμας της ΑΑΔΕ στη διαδικτυακή πύλη arogi.gov.gr.
Το ποσό ενίσχυσης μπορεί να φτάσει έως 6.600 ευρώ.
Οι Ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν με νέα αίτηση τους τα εξής
δικαιολογητικά:
- Τον αριθμό πρωτοκόλλου της υποβολή του αιτήματος επιχορήγησης στη
(Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.) και τον αριθμό του απογραφικού δελτίου (τα στοιχεία
εμφανίζονται στην πλατφόρμα της αρωγής)
- ΑΦΜ
- Δ/νση πληγείσας κατοικίας
- ΑΤΑΚ πληγείσας κατοικίας (Αριθμός Ταυτότητας ακινήτου)
- Κύρια / Δευτερεύουσα κατοικία
- Ονοματεπώνυμα συνιδιοκτητών και τα ΑΦΜ τους
- Ονοματεπώνυμα μισθωτών ή ατόμων πού διέμεναν με δωρεάν
παραχώρηση με τα ΑΦΜ τους
- Αριθμός παροχής ηλεκτρικού ρεύματος πληγείσας κατοικίας
- Ε1 τελευταίου έτους
- Ε9 για ιδιόκτητες κατοικιών
- Απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ
(εάν υπάρχει)
- Βεβαίωση πολυτεκνίας (εάν υπάρχει)
Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους στον 1ο όροφο, στη
Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Αίγινας επί της οδού Οινώνης 3.
Για πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 22973-20060.