Δύο μήνες μετά την πλήρη αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού, η κάμερα της εκπομπής «Όπου υπάρχει Ελλάδα» του ΣΚΑΪ βρέθηκε στην Αίγινα, καταγράφοντας το χρονικό μιας πρωτοφανούς δοκιμασίας που κράτησε το νησί σε κατάσταση ομηρίας για έναν ολόκληρο χειμώνα.
Το τρίμηνο της «δίψας»
Το οδοιπορικό της εκπομπής ανασυνθέτει τα γεγονότα που ξεκίνησαν όταν εξειδικευμένοι δύτες εντόπισαν σοβαρή βλάβη στο σημείο ένωσης του υποθαλάσσιου αγωγού. Η άμεση διακοπή της λειτουργίας του σήμανε την έναρξη μιας τρίμηνης περιόδου απόλυτης ταλαιπωρίας για τους κατοίκους.











