Ο Δήμος Αγκιστρίου ανακοίνωσε ότι το ταμείο ύδρευσης θα παραμείνει κλειστό από την Παρασκευή 02/05/2025 έως και την Παρασκευή 09/05/2025 για τεχνικούς λόγους, και ζητά την κατανόηση των καταναλωτών για την ολιγοήμερη διακοπή λειτουργείας