ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό κάνει τον Πειραιά πρωταγωνιστή (βίντεο)

Οn air η νέα καμπάνια του Αττικό Μετρό από την Choose και τη Stratego

 

«Έργα που μετρούν στη ζωή μας» είναι το δυνατό μήνυμα - υπογραφή της νέας 360 καμπάνιας επικοινωνίας που σχεδίασαν και υλοποίησαν από κοινού οι Εταιρείες Choose Strategic Communications Partner και Stratego για την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε..

 

Η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά είναι αναμφίβολα ένα πολύ σημαντικό έργο που αναμένεται να αποτελέσει μία μεγάλη και θετική αλλαγή στην ποιότητα της ζωής στο Λεκανοπέδιο και στην καθημερινότητα των πολιτών. Με πολλαπλά οφέλη, όπως η ελαχιστοποίηση της χρονικής απόστασης μεταξύ του Λιμένα Πειραιά και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η δυνατότητα γρήγορων, αξιόπιστων και ασφαλών μετακινήσεων, ο σημαντικός αριθμός νέων σταθμών και εξυπηρετούμενων επιβατών, η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά είναι σίγουρα ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις μετακινήσεις μας στην Αττική.

 

 

 

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια αξιοποιεί ευρηματικά τη λέξη «Μετρό» και εξελίσσεται σε δύο διακριτές, χρονικές φάσεις: «Μετρώ προς Πειραιά» και «Μετρό στον Πειραιά». Με την ιδέα «Μετρώ!» φανερώνονται με συνδυαστικό και άμεσο τρόπο τόσο τα ποσοτικά όσα και τα ποιοτικά οφέλη του έργου. Το μετρό μπαίνει στη ζωή των ανθρώπων τόσο ουσιαστικά ώστε γίνεται το προσωπικό «Μετρώ!» του καθενός, μια μαρτυρία σε πρώτο πρόσωπο. Ο Πειραιάς έχει βασικό ρόλο στο κεντρικό μήνυμα αλλά και στην οπτική ταυτότητα της καμπάνιας, που αξιοποιεί ναυτικά στοιχεία και σύμβολα σε συνδυασμό με εικόνες από το λιμάνι, τους νέους σταθμούς και τους περιβάλλοντες χώρους, προσδίδοντας στην καμπάνια ένα μοναδικό χαρακτήρα και κάνοντας ακόμα πιο δυνατό το μήνυμά της.

 

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας καμπάνιας με σύνθημα «Μετρώ! προς Πειραιά», που αφορούσε το χρονικό διάστημα πριν την παράδοση του έργου στο επιβατικό κοινό, περιλάμβανε καταχωρήσεις, banners και ψηφιακό προωθητικό υλικό. Για την προώθηση της καμπάνιας σχεδιάστηκε ένα εκτεταμένο πλάνο δημοσιότητας σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, σε πανελλαδικά και περιφερειακά μέσα και ραδιόφωνο. Η δεύτερη φάση της καμπάνιας, η οποία είναι on air και περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, banners και ψηφιακό προωθητικό υλικό, χρησιμοποιεί τον ευρηματικό όρο «Πειραιάlity» από τις λέξεις «Πειραιάς» και «reality» για να αποδώσει τη νέα πραγματικότητα που φέρνει η παράδοση της Γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά στο κοινό.

 

Το concept και τον δημιουργικό σχεδιασμό της νέας καμπάνιας, η οποία χαρακτηρίζεται από αισιοδοξία και δυναμικά στοιχεία, υπογράφει η ένωση Choose Strategic Communications Partner και Stratego, δύο εταιρείες με μεγάλη ιστορία και δυνατό αποτύπωμα στον κλάδο της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Αξιοποιώντας μοντέρνα εικαστικά και νέες μορφές τεχνολογίας της επικοινωνίας και της πληροφόρησης, για τη μετάδοση στοχευμένων, απλών και σύγχρονων μηνυμάτων, η νέα καμπάνια πετυχαίνει το στόχο της που δεν είναι άλλος από τη σύνδεση της ολοκλήρωσης του έργου με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής του Πειραιά και ευρύτερα της χώρας.

 

Δείτε το νέο τηλεοπτικό

 

 

 

 

Πηγή: portnet.gr

Διαβάστε επίσης

Η μεγάλη ανάπλαση της Ακτής Θεμιστοκλέους στο Ταμείο ΑνάκαμψηςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Ακτής Θεμιστοκλέους στην Πειραϊκή,  ένα εμβληματικό έργο που σχεδίασε η σημερινή Δημοτική Αρχή σε μια από τις πιο όμορφες περιοχές της πόλης μ...

«Φύλλο πορείας»: Ο Νίκος Μανωλάκος παρουσίασε το νέο του βιβλίοΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Οι ομιλητές αναφέρθηκαν στην ευαισθησία του  βουλευτή στα εθνικά θέματα  και ιδιαιτέρως στα  ελληνοτουρκικά Το νέο του  βιβλίο «ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ»,  παρουσίασε την Τετάρτη στον Πειραϊκ...

Φωτιά στο κέντρο του Πειραιά – Ισχυρές δυνάμεις στο σημείοΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σε κτίριο στην οδό Αθηνών 4 στην περιοχή του Πειραιά προς Καμίνια στο ύψος της πλατείας Ιπποδαμείας. Στο σημείο που ξέσπασε η φωτιά στον Πειραιά επιχειρούν 6 ο...

24ωρη απεργία στο λιμάνι του Πειραιά στις 25 Οκτωβρίου - Δένουν κάβους τα πλοίαΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Πέντε ναυτεργατικά σωματεία ζητούν να αποσυρθεί ο Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου   Σε 24ωρη Πανπειραϊκή απεργία κατεβαίνουν εργατικά και ναυτεργατικά σωματεία στον Πειραιά   στ...

Σύλληψη 54χρονου στον Πειραιά για βιασμό της 14χρονης κόρης τουΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Στη σύλληψη 54χρονου για βιασμό της 14χρονης κόρης στη Δραπετσώνα προχώρησε η Αστυνομία. Η Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων πέρασε χειροπέδες στον 54χρονο και σχημάτισε εις βάρος τ...

Σπ. Λάτσης: Πριμοδότηση για αγορά κατοικιών στο ΕλληνικόΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Το έργο του Ελληνικού ενώνει τρεις κυβερνήσεις, τρεις αυτοδιοικήσεις, τόνισε ο δόκτωρ Σπύρος Λάτσης μιλώντας στην εκδήλωση για τα  επίσημα εγκαίνια της αστικής ανάπλασης . Αναφορικ...

Eγκαίνια του Ελληνικού - Μητσοτάκης: "Τα λόγια έγιναν πράξη - 70.000 νέες θέσεις εργασίας" (Live η εκδήλωση - φωτογραφίες))ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του βασικού μετόχου Σπύρου Λάτση, του διευθύνοντος συμβούλου της Lamda Development Οδυσσέα Αθανασίου, υπουργών, εκπροσώπων της Εκκλησί...

Παρουσίαση Βιβλίου του Βουλευτή  Νίκου Μανωλάκου "Φύλλο Πορείας" ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Ο Αντιστράτηγος ε.α. και Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Α’ Πειραιώς και Νήσων Νίκος Μανωλάκος , θα παρουσιάσει το βιβλίο του «ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ»,  την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου  2022, ...

Με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής ξεκίνησαν δύο σημαντικά αθλητικά έργα στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Δύο σημαντικά αθλητικά έργα ξεκίνησαν στον Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας, με χρηματοδότηση απ’ την Περιφέρεια Αττικής. Πρόκειται για την συντήρηση και ανακατασκευή του Κλειστού Γυμν...