ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«PIREAPP»: Λύση στα προβλήματα της καθημερινότητας

 

Νέες υπηρεσίες στη διάθεση των Πειραιωτών – Άμεση επικοινωνία με τον Δήμο

 

Διευρύνεται με νέες υπηρεσίες η εφαρμογή «PIREAPP», η οποία δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να επικοινωνούν άμεσα με τον Δήμο για την επίλυση θεμάτων καθημερινότητας.

Πρόκειται για μία εφαρμογή πολύ απλή, η οποία βρίσκεται στη διάθεση των δημοτών τα τελευταία 4 χρόνια και μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε διαθέτει κινητό με λειτουργικό σύστημα IOS και Android ή αν δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία, επικοινωνεί με την ανοικτή γραμμή 15510.

pireapp

Ο χρήστης κατεβάζει την εφαρμογή «PIREAPP» στο κινητό του, πραγματοποιεί εγγραφή και στη συνέχεια εντοπίζει το πρόβλημα, το φωτογραφίζει (εκείνη την ώρα γίνεται αυτόματη αποθήκευση του στίγματος τοποθεσίας) και το στέλνει στον Δήμο, με το αίτημα να προωθείται άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία.

Η εφαρμογή έως τώρα περιελάμβανε τις υπηρεσίες πρασίνου, καθαριότητας και οδοποιίας. Πλέον οι δημότες μπορούν να αιτηθούν την επίλυση θεμάτων που αφορούν στις εξής νέες υπηρεσίες:

-θέματα Δημοτικής Αστυνομίας: παράνομη στάθμευση, παράνομοι μικροπωλητές, παράνομη διαφήμιση, κατάληψη κοινόχρηστων χώρων, εγκαταλελειμμένα κτίρια και αδέσποτα ζώα
-θέματα συντήρησης και επισκευής παιδικών χαρών και παιδότοπων
-θέματα του Τμήματος Ηλεκτρολογικού
-θέματα του Τμήματος Προσόδων και Εμπορίου, όπως εγκαταλελειμμένα περίπτερα.

Σημειώνεται, ότι οι υπηρεσίες του Δήμου λαμβάνουν καθημερινά 10 έως 15 αιτήματα, ενώ ο χρόνος ανταπόκρισης των υπηρεσιών είναι πολύ ικανοποιητικός. Ιδιαίτερα στον τομέα της καθαριότητας, αγγίζει το 90%.

 

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του, τόνισε ότι η επέκταση της εφαρμογής «PIREAPP» σε νέους τομείς υπηρεσιών του Δήμου, συμβάλλει στην επίλυση περισσότερων προβλημάτων της καθημερινότητας. Στη συνέχεια ο κ. Μώραλης ανέφερε: «Πρόκειται για ένα εργαλείο αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δημότες, οι οποίοι γίνονται συμμέτοχοι στην κοινή προσπάθεια για μία καλύτερη πόλη, ενώ ταυτόχρονα οι υπηρεσίες βελτιώνουν συνεχώς το επίπεδο εξυπηρέτησής τους». Κλείνοντας, ο κ. Μώραλης ανέφερε πως η δημιουργία της εφαρμογής «PIREAPP» πριν τέσσερα χρόνια, ήταν ένα βήμα για το πέρασμα του Δήμου Πειραιά στην ψηφιακή εποχή, σημειώνοντας πως σηματοδότησε μία νέα σχέση του δημότη με τον Δήμο και έναν νέο τρόπο επίλυσης των προβλημάτων.

Ο Σύμβουλος του Δημάρχου για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση κ. Βασίλης Καραγιάννης, ανέφερε ότι η αύξηση των αναγκών δημιούργησε την ανάγκη της ένταξης νέων υπηρεσιών στην εφαρμογή, οι οποίες είναι στη διάθεση των δημοτών και πρόσθεσε πως στόχος της ενσωμάτωσης των νέων υπηρεσιών είναι να γίνει καλύτερη η καθημερινότητα των δημοτών.

 
 
Πηγή: Portnet.gr
 

Διαβάστε επίσης

ΚΚΕ: Συνάντηση Κουτσούμπα με το Σωματείο Εργαζομένων ΣκαραμαγκάΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

  Στον Περισσό   Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ  Δημήτρης Κουτσούμπας  θα συναντηθεί με το  Σωματείο Εργαζομένων Σκαραμαγκά , την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου, στις 11 το πρωί. Η συνάντηση θα γίνει ...

Αθηναϊκή Ριβιέρα: Πώς τα μεγάλα projects διαμορφώνουν τις τιμές των κατοικιώνΟικονομία

  Στεφανία Σούκη   Είναι η περιοχή της Αττικής που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από πλευράς ξένων αγοραστών - Εκεί έχουν ήδη πάρει θέσει μεγάλοι «παίκτες» του εγχώριου rea...

Υπογράφεται η ΚΥΑ για την αναβάθμιση της Μαρίνας ΒουλιαγμένηςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

  Με Κοινή Υπουργική Απόφαση την οποία υπογράφουν οι Υπουργοί Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κωστής Χατζηδάκης και Πολιτισμού και Αθλητισμού κα Λίνα Με...

Μια παλιά φωτογραφίαΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Τέλη του 19ου αιώνα στον Πειραιά. Από τον λόφο της Καστέλας σε πρώτο πλάνο το Πασαλιμάνι, και πάνω το λιμάνι του Πειραιά. Στο βάθος το νησάκι Ψυττάλεια και η Σαλαμίνα. Ο Πειραιάς μ...