ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Θαύμα» ότι έγιναν τα δρομολόγια του χειμώνα - άγνωστο πότε θα σκάσει η «βόμβα»

Το αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει όλες οι εταιρείες της ελληνικής ακτοπλοίας περιέγραψε ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Μιχάλης Σακέλλης στο 2ο Ναυτιλιακό Συνέδριο του «Maritime Economies» που έγινε στο Ίδρυμα Ευγενίδου με θέμα: «Ακτοπλοΐα, Θαλάσσιος Τουρισμός και η συμβολή των πλοίων LNG & LPG στη Ναυτιλία». Τα κύρια σημεία της ομιλίας του προέδρου του ΣΕΕΝ «Το 2013 αναμένουμε μία καλή χρονιά για τον τουρισμό μας και οι αφίξεις των ξένων τουριστών ίσως να ξεπεράσουν τα 17 εκ. Εξ αυτών περίπου το 60% θα επισκεφθούν τα νησιά μας χρησιμοποιώντας κυρίως Ακτοπλοϊκά πλοία και μάλιστα αποκλειστικά σε ότι αφορά τις μετακινήσεις τους από νησί σε νησί. Μία ενδεχόμενη υποβάθμιση των Ακτοπλοϊκών υπηρεσιών θα έχει καταστρεπτικές συνέπειες στον τουρισμό και στην οικονομία της χώρας μας. Έχουμε προειδοποιήσει εδώ και δύο χρόνια για τον κίνδυνο αντιμετώπισης σοβαρών προβλημάτων στην κανονική εκτέλεση των δρομολογίων. Έχουμε ενημερώσει την κυβέρνηση για την αδυναμία των περισσοτέρων εταιρειών να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους κυρίως αυτές που αφορούν τα πληρώματα. Καθόμαστε πάνω σε μία βόμβα που δεν ξέρουμε πότε θα σκάσει. Σήμερα η ΠΝΟ προχωράει σε συνδικαλιστικές δράσεις και δεν γνωρίζουμε ποια πλοία θα φύγουν και ποια όχι. Το γεγονός ότι τα χειμερινά δρομολόγια 2012 2013 εκτελέστηκαν κανονικά είναι ένα θαύμα. Οι εξαιρετικές Ακτοπλοϊκές υπηρεσίες που απολαμβάνουμε μέχρι σήμερα προσφέρονται κατά λάθος αφού δεν έχουμε κάνει τίποτα για να τις διασφαλίσουμε. Στην προσπάθειά μας να ενημερώσουμε την κυβέρνηση κάποιοι υπουργοί δεν μας δέχτηκαν, ενώ κάποιοι άλλοι δεν απάντησαν ποτέ στα ερωτήματα και τα αιτήματα που τους θέσαμε. Οι αρχηγοί των κομμάτων της συμπολίτευσης δεν μας δέχτηκαν ενώ για το θέμα του ΦΠΑ της Ακτοπλοΐας χρειάστηκε η προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού για να εξεταστεί». Δυστυχώς στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος και παρά τις προειδοποιήσεις μας δεν έχουμε βρει μέχρι σήμερα την δέουσα αντΑπόκριση ούτε έχει γίνει κατανοητή η σημασία των Ακτοπλοϊκών μας υπηρεσιών για την επιβίωση των νησιών μας, την ανάκαμψη της οικονομίας μας και την προστασία των Εθνικών μας συμφερόντων. Το MARITIME ECONOMIES για δεύτερη φορά μέσα σε ένα χρόνο μας δίνει την δυνατότητα να τοποθετηθούμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, να αναλύσουμε τις αιτίες και να προτείνουμε λύσεις σε μια προσπάθεια αποφυγής πολύ πάρα σοβαρών προβλημάτων.

Διαβάστε επίσης

Νέα έκδοση, στα αγγλικά του “ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, η εκκλησία της ναυτιλίας και των ναυτικών”.ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Κυκλοφόρησε σε δεύτερη έκδοση με πλήρες αγγλικό κείμενο και αγγλόφωνο εξώφυλλο, το γνωστό βιβλίο του Γιώργου Ανωμερίτη “ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, η εκκλησία της ναυτιλίας και των ναυ...

Στην τελική ευθεία οι αποφάσεις για τα μοντέλα ιδιωτικοποίησης των λιμανιώνΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Στην τελική ευθεία μπαίνει η ελληνική κυβέρνηση σε ό,τι αφορά τις αποφάσεις για τα μοντέλα ιδιωτικοποίησης των ελληνικών λιμανιών. Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) στην έκθεση α...

Συμφωνία για νέα συλλογική σύμβαση εργασίας ΠΝΟ-ακτοπλόωνΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Στην υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας για δύο χρόνια, με μηδενικές αυξήσεις, συμφώνησε το διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) μετά από συνάντη...

Κανονικά τα δρομολόγια από τον Πειραιά, συνεδριάζουν οι ναυτεργάτεςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Κανονικά εκτελούνται πλέον τα δρομολόγια των πλοίων που ήταν μπλοκαρισμένα από τις κινητοποιήσεις των ναυτεργατών στο λιμάνι του Πειραιά. Στο θέμα παρενέβη ο πρωθυπουργός Αντώνης Σ...

Μπλόκο της ΠΝΟ σε ιπτάμενα δελφίνια για Αίγινα για τα δεδουλευμέναΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Συγκεντρωμένοι στο λιμάνι του Πειραιά βρίσκονται από νωρίς το πρωί της Τετάρτης οι ναυτεργάτες, που ζητούν την καταβολή των δεδουλευμένων τους. Οι ναυτεργάτες έχουν συγκεντρωθεί στ...