Πόσους συνδρομητές έφερε στο Netflix το «Squid Game»;
Η μεγάλη παγκόσμια επιτυχία του «Squid Game» βοήθησε το Netflix να διπλασιάσει τους νέους συνδρομητές του, συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τις προβλέψεις και σηματοδοτώντας ένα ισχυρότερο κλείσιμο χρονιάς για την πλατφόρμα streaming.
H σειρά από τη Νότια Κορέα, που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο, είναι η πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία, καθώς περισσότεροι από 142 εκατομμύρια θεατές την παρακολούθησαν παγκοσμίως .
«Ένα συγκλονιστικός αριθμός 142 εκατομμυρίων νοικοκυριών παγκοσμίως έχουν επιλέξει να παρακολουθήσουν τον τίτλο στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες του. Το εύρος της δημοτικότητας του Squid Game είναι πραγματικά εκπληκτικό », ανέφερε η εταιρεία σε επιστολή προς τους επενδυτές. Η κορεάτικη σειρά κατέλαβε την πρώτη θέση σε 94 χώρες.
Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας με άνεση τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς στην πλατφόρμα έρχεται νέο περιεχόμενο.
Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.
naftemporiki.gr