ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Χατζηδάκης – Το πρώτο εξάμηνο θα διευθετηθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων – Τι είπε για την λειτουργία του 1555

Το πρώτο εξάμηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των εκκρεμών συντάξεων τόνισε ο Κωστής Χατζηδάκης, σημειώνοντας ότι τους επόμενους 4 μήνες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 εκδόσεις νέων συντάξεων.

Ο υπουργός Εργασίας, αναφέρθηκε και στην δρομολογούμενη αύξηση του κατώτατου μισθού, αλλά και την λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού 1555, όπου δίνονται απαντήσεις για ό,τι σχετίζεται με τα εργασιακά.
Για τις συντάξεις

Ειδικότερα, ο υπουργός Εργασίας σχολίασε, στον Σκάι, ότι το καλοκαίρι του 2019 οι εκκρεμείς συντάξεις ανέρχονταν σε 190.000, τον περασμένο χειμώνα οπότε παρέλαβε το υπουργείο έφθαναν τις 155.000, και τώρα έχουν μειωθεί σε 120.000 περίπου, εκ των οποίων σε υπερημερία είναι 90.000 κι από αυτές στις 50.000 υπάρχει προσωρινή σύνταξη/προκαταβολή.

«Τον Οκτώβριο κάναμε ρεκόρ εκδόσεων σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, το Νοέμβριο πήγαμε καλά, και τους επομένους 4 μήνες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 εκδόσεις νέων συντάξεων, και στο πρώτο 6μηνο θα έχει διευθετηθεί το θέμα των συντάξεων» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για την αύξηση του κατώτατου μισθού ο υπουργός Εργασίας παρέπεμψε για το μέτρο στα μέσα στα μέσα του πρώτου εξαμήνου. «Θα είναι αύξηση λογική, που θα αντανακλά τις δυνατότητες της οικονομίας, τους ρυθμούς ανάπτυξης και την ανάγκη να στηριχθούν οι εργαζόμενοι» δεσμεύθηκε.
Ικανοποίηση από τη δοκιμαστική λειτουργία του 1555

Ο κ. Χατζηδάκης, σημείωσε ότι Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης 1555 του υπουργείου Εργασίας, δέχθηκε σχεδόν 400.000 τηλεφωνήματα, μέσα σε 100 μέρες δοκιμαστικής λειτουργίας. Ο υπουργός Εργασίας διευκρίνισε ότι οι κλήσεις είναι δωρεάν, ενώ το νούμερο βρίσκεται σε λειτουργία εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο επτά μέρες την εβδομάδα.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 10 εκατ. σε συνολικό προϋπολογισμό του κράτους 67 δισεκ. και τα λεφτά έπιασαν τόπο διαβεβαίωσε ο υπουργός Εργασίας.

Ο υπουργός επισήμανε ότι το ενιαίος αριθμός αντικαθιστά 7 διάσπαρτα και λειτουργούντα με λάθος τρόπο τηλεφωνικά κέντρα. «Τα 2/3 αφορούν στον ΕΦΚΑ από αυτές τις κλήσεις» εξήγησε.

Τα 399.000 τηλεφωνήματα δείχνουν το μέγεθος του προβλήματος στην εξυπηρέτηση του πολίτη αλλά και το μέγεθος της δικής μας προσπάθειας. Από τις 399.000 κλήσεις απαντήθηκαν 384.000 κλήσεις στο 84% δόθηκε αμέσως απάντηση από τους τηλεφωνητές που είναι εκπαιδευμένοι για τα πιο συνήθη ζητήματα, 12,5% απαντήθηκε από το λεγόμενο back office, το γραφείο για πιο σύνθετα προβλήματα, και έχει μείνει προς απάντηση ένα 3% που δεν το λες και λίγο όταν πριν από λίγους μήνες είχαμε το χάος με τα κατεβασμένα τηλέφωνα ειδικά ο ΕΦΚΑ είχε γίνει πικρό ανέκδοτο.

Υπάρχουν εξήγησε, 990 εργαζόμενοι στον ενιαίο αριθμό. 320 από τους ανάδοχους και οι υπόλοιποι από το υπουργείο και επιμέρους φορείς ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ. Όποια υπόθεση σχετίζεται με το υπουργείο Εργασίας αφορά τον αριθμό διευκρίνισε.

«Κάναμε διαγωνισμό γρήγορα. Το πήρε εταιρεία από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με διεθνή εμπειρία και χρησιμοποιήσαμε ως υπεργολάβους τα τρία μεγαλύτερα τηλεφωνικά κέντρα της χώρας. Είναι ουσιαστικά ΣΔΙΤ χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων το σύστημα ticketing τηρείται ο κανονισμός GDPR παρακολουθείται το αίτημα σας και ελέγχεται γιατί δεν απαντήθηκε» είπε.

Διαβάστε επίσης

«Επανεκκίνηση Τουρισμού»: Παράταση υποβολής αιτήσεων - Και για γυμναστήρια, παιδότοπουςΟικονομία

  Δημοσιεύθηκε η τέταρτη τροποποίηση της πρόσκλησης της δράσης «Επιδότηση Κεφαλαίου Κίνησης Πληττόμενων από την Πανδημία Τουριστικών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας - ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟ...

Ιδρύεται Ταμείο Παροχής μικροπιστώσεων για χορήγηση δανείων σε αγρότεςΟικονομία

Την ίδρυση νέου Ταμείου παροχής μικροπιστώσεων στον πρωτογενή τομέα θα προχωρήσει το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός, Σπήλιος Λιβανό...

Η Αντιπεριφερειάρχης Νήσων για τη «Νέα Εποχή στην Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»  Οικονομία

  Συμμετοχή στην ημερίδα με θέμα «Η Νέα Εποχή στην Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»      Στην ημερίδα με θέμα «Η Νέα Εποχή στην Γυναικεία Επιχειρηματικότητα»  που πραγματοποιήθηκε στι...

Κατανάλωση και τουρισμός καταλύτες στην υπέρβαση των στόχων για ΑΕΠ και έσοδαΟικονομία

Κλειδί για την επόμενη ημέρα της οικονομίας, εκτός των άλλων είναι και η πορεία των εσόδων. Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται βελτίωση των εισπράξεων σε επίπεδα υψηλότερα των στόχ...

 Nέος Κώδικας Δεοντολογίας για την κινητή τηλεφωνία – Αλλαγές στις χρεώσειςΟικονομία

Μεγαλύτερη διαφάνεια με πιο ξεκάθαρους όρους σε όλα τα επίπεδα από τη διαφήμιση και προώθηση των υπηρεσιών μέχρι το πιο σημαντικό, τις καταγγελίες των καταναλωτών επιδιώκει η Εθνικ...