Οι υγειονομικές αρχές της Κίνας ανακοίνωσαν σήμερα τους πρώτους τρεις θανάτους ασθενών εξαιτίας επιπλοκών της COVID-19 στη Σαγκάη αφότου επιβλήθηκε lockdown στην κινεζική οικονομική πρωτεύουσα, στα τέλη Μαρτίου.
Ο ασιατικός γίγαντας, όπου οι αρχές συνεχίζουν να εφαρμόζουν πολιτική «μηδέν κρουσμάτων» του νέου κορονοϊού, επισήμως δεν έχει καταγράψει παρά 4.641 θανάτους εξαιτίας της COVID-19 αφότου ταυτοποιήθηκε ο SARS-CoV-2 στο έδαφός της, στην πόλη Γουχάν, στα τέλη του 2019.











