Ο επικεφαλής της Αρχής για το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος, κ. Χαράλαμπος Βουρλιώτης, διέββασε στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία το πόρισμά του σχετικά με την πρώην πολυτεύτρια της ΝΔ, Πόπη Σεμερτζίδου. Το πόρισμα αφορά την υπόθεση παράνομων επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, συνολικού ύψους 2,6 εκατομμυρίων ευρώ, που φέρεται να ελήφθησαν από την ίδια, τον σύντροφό της και συγγενικά τους πρόσωπα μεταξύ των ετών 2019 και 2024.
Με εντολή του κ. Βουρλιώτη, τέθηκε σε δέσμευση ποσό τουλάχιστον 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, το οποίο φαίνεται ότι δεν διατέθηκε στους σκοπούς για τους οποίους είχαν χορηγηθεί οι επιδοτήσεις.











