Από τις Σέρρες, όπου μίλησε σε πλήθος πολιτών που ήταν στη συγκέντρωση του ΜέΡΑ25 - Συμμαχία για τη Ρήξη, ο Γιάνης Βαρουφάκης αναφέρθηκε εν πρώτοις στο θέμα των τιμών της ενέργειας. Όπως υποστήριξε, «την Πρωτομαγιά ξέρετε τι θα γίνει; Η τιμή ανά κιλοβατώρα θα πάει από 0,60 στα 4,60. Αυτό χάρη στην εγκληματική εταιρία στην οποία πούλησε ο κ. Μητσοτάκης τον ΔΕΔΔΗΕ - στην οποία ανήκει και η Thames Water, η εταιρία που έχει καταστρέψει τη διαχείριση του νερού στην Αγγλία».
Ενώ, σε επόμενο σημείο της ομιλίας του, «είμαστε στις Σέρρες. Η Βουλγαρία είναι δίπλα, με κανονικούς φόρους. Πώς θα επιβιώσει μια ελληνική επιχείρηση με 100% προπληρωμή φόρου και 24% ΦΠΑ;», διερωτήθηκε για το θέμα της φορολογίας των πολιτών. Και προσέθεσε, «το πλεόνασμα του κράτους είναι το έλλειμμα του λαού. Κάθε ευρώ του πλεονάσματος είναι ένα ευρώ που στερείται από τον ελληνικό λαό και δίνεται είτε στους δανειστές, είτε στους ολιγάρχες σε μορφή επιδότησης τύπου "fuel pass"».











