Θλίψη στην Ελευσίνα – Πέθανε ο επί 12 χρόνια δήμαρχος, Μιχάλης Λεβέντης – Saronic Magazine

Θλίψη στην Ελευσίνα – Πέθανε ο επί 12 χρόνια δήμαρχος, Μιχάλης Λεβέντης

Στη θλίψη βυθίστηκε η Ελευσίνα καθώς πέθανε την Κυριακή 14 Μαΐου και λίγες ημέρες αφότου έγινε 84 ετών, ο επί 12 χρόνια Δήμαρχος της πόλης Μιχάλης Λεβέντης.

 

Ο Μιχάλης Λεβέντης υπήρξε αναμορφωτής της Ελευσίνας μιας και επί των ημερών του έγιναν οι ενέργειες θεμελίωσης του Δημαρχιακού Μεγάρου Ελευσίνας, η απόκτηση χώρων στο Αντλιοστάσιο του Δήμου, η απόκτηση χώρων για ανέγερση σχολείων και δημοτικών χώρων, η επέκταση του Κοιμητηρίου, η επέκταση του οδοφωτισμού, η κατασκευή πλατειών, πάρκων και παιδικών χαρών.

 

Επί των ημερών του ιδρύθηκε η Αισχύλειος Δημοτική Βιβλιοθήκη, πραγματοποιήθηκε Διεθνές Συνέδριο για τη Σωτηρία της Ελευσίνας και των Αρχαιοτήτων, πραγματοποιήθηκε η συγγραφή και έκδοση της Ιστορίας της Ελευσίνας.

 

Το κυριότερο, όμως είναι πως ο Μιχάλης Λεβέντης, υπήρξε ο εμπνευστής και θεμελιωτής της προσπάθειας ανέγερσης του Γ.Ν.Ε. «ΘΡΙΑΣΙΟ», η οποία ξεκίνησε το 1976 με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας, με πρώτους δωρητές τους εργαζόμενους, τους εκπροσώπους συλλόγων, σωματείων, συνεταιρισμών και μαθητών, της περιοχής.

 

Τη θλιβερή ανακοίνωση έκανε γνωστή ο Δήμος Ελευσίνας καθώς το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης συνήλθε εκτάκτως την Κυριακή μόλις πληροφορήθηκε τη θλιβερή είδηση.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Την Κυριακή 14 Μαΐου συνήλθε εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο Ελευσίνας, μόλις πληροφορήθηκε τη θλιβερή είδηση του θανάτου του Μιχάλη Λεβέντη.

Ο Μιχάλης Λεβέντης στη μακρά διαδρομή του στα κοινά, υπηρέτησε την Αυτοδιοίκηση από τη θέση του Δημάρχου Ελευσίνας, με υπευθυνότητα, αφοσίωση, πάθος και ανιδιοτέλεια αφήνοντας το δικό του αποτύπωμα στην πορεία του Δήμου μας.

 

Ποιος ήταν ο Μιχάλης Λεβέντης

Ο Μιχάλης Λεβέντης, γεννήθηκε στις 11/05/1939 στα Βίλια και ως Ιατρός, υπηρέτησε την επιστήμη του προσφέροντας με υψηλό αίσθημα ευθύνης τις υπηρεσίες του σε όποιον είχε ανάγκη.

Διετέλεσε Επικεφαλής του Δημοτικού Προοδευτικού Συνδυασμού και Δήμαρχος Ελευσίνας, την δωδεκαετία 1975-1986.

Υπήρξε ενεργός Πολίτης από τα μαθητικά και φοιτητικά του χρόνια, ως Μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της Νεολαίας της ΕΔΑ, όπου στην Δικτατορία συνελήφθη και εξορίσθηκε στην Γυάρο.

 

Η προσφορά του στην Ελευσίνα

Ο Μιχάλης Λεβέντης υπήρξε αναμορφωτής της Ελευσίνας, μιας και επι των ημερών του έγιναν οι ενέργειες θεμελίωσης του Δημαρχιακού Μεγάρου Ελευσίνας, η απόκτηση χώρων στο Αντλιοστάσιο του Δήμου, η απόκτηση χώρων για ανέγερση σχολείων και δημοτικών χώρων, η επέκταση του Κοιμητηρίου, η επέκταση του οδοφωτισμού, η κατασκευή πλατειών, πάρκων και παιδικών χαρών.

Η προσφορά και η συμβολή του στην πολιτιστική ζωή του τόπου, υπήρξε σπουδαία, μιας και ήταν εκείνος που καθιέρωσε τον σημαντικότερο θεσμό της πόλης για τον πολιτισμό, τα Αισχύλεια.

Επί των ημερών του ιδρύθηκε η Αισχύλειος Δημοτική Βιβλιοθήκη, πραγματοποιήθηκε Διεθνές Συνέδριο για την Σωτηρία της Ελευσίνας και των Αρχαιοτήτων, πραγματοποιήθηκε η συγγραφή και έκδοση της Ιστορίας της Ελευσίνας.

Το κυριότερο, ο Μιχάλης Λεβέντης, υπήρξε ο εμπνευστής και θεμελιωτής της προσπάθειας ανέγερσης του Γ.Ν.Ε. «ΘΡΙΑΣΙΟ», η οποία ξεκίνησε το 1976 με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας, με πρώτους δωρητές τους εργαζόμενους, τους εκπροσώπους συλλόγων, σωματείων, συνεταιρισμών και μαθητών, της περιοχής.

Ο Μιχάλης Λεβέντης, όπως ο ίδιος γράφει στο βιβλίο του «πάντα προσπαθούσαμε να δουλεύουμε συλλογικά και προτάσσαμε το Εμείς από το Εγώ και το ατομικό».

Έτσι ακριβώς θα τον θυμάται και ο Λαός της Ελευσίνας, ως τον Δήμαρχο των αγώνων και των διεκδικήσεων.

Κατόπιν όλων των ανωτέρω, το Δημοτικό Συμβούλιο εξέδωσε σχετικό ψήφισμα σε ένδειξη πένθους και ελάχιστου φόρου τιμής, για τον θάνατο του πρώην Δημάρχου Ελευσίνας Μιχάλη Λεβέντη, που τίμησε με το ήθος και το έργο του, τη δημόσια ζωή του τόπου.

 

Ψήφισμα

• To Δημοτικό Συμβούλιο εκφράζει τη βαθιά του θλίψη και τα ειλικρινή συλλυπητήρια του Δημάρχου, των Μελών του Δημοτικού Συμβουλίου και Τοπικών Συμβουλίων, στους οικείους του εκλιπόντος.

• Το Δημοτικό Συμβούλιο να παραστεί στην Εξόδιο Ακολουθία.

• Να κατατεθούν στεφάνια στη σορό του εκλιπόντος εκ μέρους του Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας

• Να αναρτηθεί μεσίστια η σημαία στα Δημοτικά καταστήματα κατά την ημέρα της κηδείας.

• Να κλείσει νωρίτερα το Δημοτικό Κατάστημα και οι Υπηρεσίες του Δήμου έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να παραστούν στην εξόδιο Ακολουθία.

• Να αναλάβει ο Δήμος τη δαπάνη της κηδείας.

• Να αποδοθεί η απαραίτητη τιμή για την προσφορά του, με ονοματοδοσία δημοτικού χώρου.

• Το παρόν να δημοσιευθεί στον Τοπικό Τύπο και την ιστοσελίδα του Δήμου.

 
Πηγή: in.gr

Διαβάστε επίσης

Εντοπίστηκαν νεκρά άλογα σε γκρεμό στην Πάρνηθα – Άγνωστοι τα πετούν ζωντανά (video)Ελλάδα

Αντιμέτωπος με εικόνες βαρβαρότητας που προσβάλλουν τον πολιτισμό και την ανθρωπιά μας βρέθηκε ο Γιώργος Ψυχάρης , ο οποίος πριν από λίγες ημέρες στη Δυτική Πάρνηθα , σε ένα απόκρη...

Με βροχές, ζέστη και... αφρικανική σκόνη οι επόμενες μέρες - Πότε θα βελτιωθεί ο καιρός - Η πρόγνωση ΜαρουσάκηΕλλάδα

Με βροχές θα κυλήσει η Τρίτη, που θα έχουν ως αποτέλεσμα να καθαρίσει η ατμόσφαιρα από την αφρικανική σκόνη.  Ο καιρός αναμένεται να σταθεροποιηθεί από την Παρασκευή, αλλά την Κυρι...

Τσαπανίδου: Κοστολογημένο και ρεαλιστικό το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ - Απαντά στις ανάγκες των πολιτώνΕλλάδα

Δεν είναι του παρόντος, τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές, μια συζήτηση για το τι θα κάνει ένας πολιτικός αρχηγός αν χάσει, τόνισε η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Πόπη Τσαπανίδου, μ...

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου υποδέχτηκε τον Κ. Μητσοτάκη με Guns N’ Roses – H συνέντευξή του Πρωθυπουργού στο «The 2Night Show»Ελλάδα

Καλεσμένος στην εκπομπή «The 2Night Show» του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης , σήμερα το βράδυ (15.05.2023), λίγο πριν από τις εκλογές της 21ης Μα...

Στον Πειραιά αύριο ο Κ. ΜητσοτάκηςΕλλάδα

Στον Πειραιά θα μεταβεί αύριο το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Στις 19.10, ο κ. Μητσοτάκης θα παραχωρήσει συνέντευξη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και στον Νίκο ...