Σάλο έχει προκαλέσει η καταγγελία της αρχαιολόγου και πρώην προέδρου του ΣΕΑ, Δέσποινας Κουτσούμπα, σχετικά με τη χρήση της Ακρόπολης για διαφημιστική καμπάνια αθλητικών παπουτσιών. Η καταγγελία, που δημοσιεύτηκε στο Facebook, έρχεται σε αντίθεση με την πρόσφατη απαγόρευση που επιβλήθηκε στον Γιώργο Λάνθιμο για το γύρισμα της τελευταίας σκηνής της νέας του ταινίας στον ίδιο χώρο.
Η κ. Κουτσούμπα παρέθεσε φωτογραφίες που απεικονίζουν ένα γιγαντιαίο αθλητικό παπούτσι να «αιωρείται» πάνω από τον Παρθενώνα, το σλόγκαν της μάρκας «feel fast» να προβάλλεται, καθώς και τη φιγούρα ενός δρομέα, εγείροντας ερωτήματα για τη χρήση του μνημείου σε εμπορικούς σκοπούς.
Όπως αναφέρει στην ανάρτησή της η Δέσποινα Κουτσούμπα:
«Πριν από λίγο εμφανίστηκε αυτή η διαφήμιση μπροστά/πάνω από την Ακρόπολη! Κάποια αθλητική φίρμα -αν είδε κάποιος ποια είναι να πει- και δεν ξέρουμε αν έχει πάρει καν άδεια. Το σύνθημα έχει ήδη δοθεί, ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί ως φόντο τα μνημεία, ακόμη και τα μνημεία ΟΥΝΕΣΚΟ. Κανένας σεβασμός».
Ανάρτηση για το θέμα έκανε και η δημοσιογράφος του Πολιτιστικού ρεπορτάζ Ναταλί Χατζηαντωνίου