Μετά από εξετάσεις, οι νεφροί του 3χρονου Άγγελου, ο οποίος έχασε τη ζωή του έπειτα από βίαιη κακοποίηση από τη μητέρα του και τον σύντροφό της, βρέθηκαν συμβατοί με έναν 37χρονο ασθενή που βρισκόταν σε λίστα αναμονής εδώ και χρόνια. Η μεταμόσχευση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης μέσα στην ημέρα.
Για τον 37χρονο, αυτή είναι η δεύτερη προσπάθεια μεταμόσχευσης. Παράλληλα, η καρδιά του παιδιού μεταφέρεται στο Βερολίνο για να δώσει νέα ελπίδα σε άλλον ασθενή.











