Επιστολή στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη έστειλε ο δήμαρχος Λάρισας για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου, κ. Απόστολος Καλογιάννης. Ο Δήμαρχος Λάρισας μιλάει για τεράστιο φόρο αίματος από τις διαβάσεις του ΟΣΕ και αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Αν ήθελα να βγάλω το φάκελο που έχουμε με τις επιστολές και τα αποτελέσματα των συσκέψεων με τον ΟΣΕ μπορεί να φτάνει και το μισό μέτρο πάχος είναι. Είναι μια υπόθεση η οποία δεν έχει οδηγήσει μέχρι αυτή τη στιγμή πουθενά, όταν είναι γνωστό ότι περίπου 4 – 4,5 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών κόβουν την πόλη στη μέση με πολλές διαβάσεις, πλημμελώς φυλασσόμενες, με τεράστια προβλήματα στην κυκλοφορία της πόλης αλλά και με το φόρο αίματος. Υπάρχουν συνάνθρωποί μας συμπολίτες μας που έχασαν τη ζωή τους μέχρι πρόσφατα. Πριν ένα χρόνο, ένα παλικάρι 30 ετών σε μια αφύλακτη, σε μια πλημμελώς φυλασσόμενη διάβαση της οδού Κάρλας, έχασε τη ζωή του. Αυτά τα στοιχεία λοιπόν, τα οποία έχουν πίσω τους μια ατελείωτη συζήτηση με τον ΟΣΕ που δεν έχει οδηγήσει πουθενά, με ανάγκασαν μέσα σε αυτό το τραγικό συμβάν και το περιβάλλον που ζούμε αυτές τις μέρες σε μια πόλη βουβή, να απευθύνω τη συγκεκριμένη επιστολή στον πρωθυπουργό, προσδοκώντας μια αντίδραση, μια αντίδραση η οποία θα λέει ναι να καθίσουμε στο τραπέζι, να αρχίσουμε να λύνουμε κάποια προβλήματα».











