ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ – Πώς έγινε η τραγωδία – «Η λοκομοτίβα έτρεχε ανεξέλεγκτα»

Σοκάρουν οι λεπτομέρειες του εργατικού δυστυχήματος που σημειώθηκε νωρίς το πρωί, στον σταθμό του Αγίου Νικολάου στον ΗΣΑΠ, μετά από βλάβη που παρουσίασε μηχάνημα συντήρησης κατά την διάρκεια εργασιών στις γραμμές.

Το δυστύχημα, σημειώθηκε στις 04.40 τα ξημερώματα στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Αγ. Νικόλαο, όταν το μηχάνημα που χρησιμοποιούσε αυστριακό εργολαβικό συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών, και το οποίο έκανε τη διαδρομή Κηφισιά – Πειραιάς κάποια στιγμή αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του.

Μέσα στο μηχάνημα βρισκόντουσαν 5 εργαζόμενοι που πήδηξαν στις ράγες, με αποτέλεσμα με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρία άτομα, δύο Ελληνες κι ένας Ολλανδός μέλη του συνεργείου, οι οποίοι διακομίστηκαν στο «Γεννηματάς», όπου τελικά ο ένας από τους Ελληνες κατέληξε.

 

Πήδηξαν στις ράγες

Οι πέντε εργάτες, που επέβαιναν στο μηχάνημα, αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές καθώς ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό. Μάλιστα ο συρμός τοποθετήθηκε επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει το μηχάνημα.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να χάσει την ζωή του ένας 41χρονος εργάτης και να τραυματιστούν άλλοι δύο.

Σύμφωνα με όσα είπε στην ΕΡΤ, ο Νίκος Χαιρέτας διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ,  το δυστύχημα συνέβη στη γραμμή 1 όταν ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.

Η λοκομοτίβα έτρεχε ανεξέλεγκτη

Για δύσκολη μέρα για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ έκανε λόγο ο εκπρόσωπός τους Στράτος Ρεβύθης. Όπως είπε η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα. “Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση” είπε.  Όπως είπε την ώρα της πρόσκρουσης επέβαιναν συνολικά πέντε εργαζόμενοι, από τους οποίους οι τρεις πήδηξαν αλλά ο άτυχος εργοδηγός τεχνίτης, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο, και ο συνοδηγός του ο Ολλανδός, δεν πρόλαβαν.

«Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν»,  είπε.

Μεταξύ Ομόνοιας Πειραιά τα δρομολόγια

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Χαιρέτας σήμερα η κυκλοφορία των συρμών θα γίνεται τοπικά μεταξύ Ομόνοιας και Πειραιά και στα δύο ρεύματα μέχρι να απελευθερωθούν οι γραμμές από τις μηχανές, κάτι που όπως είπε δεν είναι εύκολο να πει κανείς πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία. “Αυτό θα το εκτιμήσει η ομάδα εκτροχιασμού που θα φροντίσει για τη μετακίνηση της μηχανής που είναι στις γραμμές”, είπε και ανέφερε πως γίνεται συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ για την ενίσχυση των συγκοινωνιών στο τμήμα που δεν θα κυκλοφορούν συρμοί.

 

Το δυστύχημα, σημειώθηκε στις 04.40 τα ξημερώματα στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Αγ. Νικόλαο, όταν το μηχάνημα που χρησιμοποιούσε αυστριακό εργολαβικό συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών, και το οποίο έκανε τη διαδρομή Κηφισιά – Πειραιάς κάποια στιγμή αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του.

Μέσα στο μηχάνημα βρισκόντουσαν 5 εργαζόμενοι που πήδηξαν στις ράγες, με αποτέλεσμα με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρία άτομα, δύο Ελληνες κι ένας Ολλανδός μέλη του συνεργείου, οι οποίοι διακομίστηκαν στο «Γεννηματάς», όπου τελικά ο ένας από τους Ελληνες κατέληξε.

 

Πήδηξαν στις ράγες

Οι πέντε εργάτες, που επέβαιναν στο μηχάνημα, αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές καθώς ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό. Μάλιστα ο συρμός τοποθετήθηκε επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει το μηχάνημα.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να χάσει την ζωή του ένας 41χρονος εργάτης και να τραυματιστούν άλλοι δύο.

Σύμφωνα με όσα είπε στην ΕΡΤ, ο Νίκος Χαιρέτας διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ,  το δυστύχημα συνέβη στη γραμμή 1 όταν ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ προκειμένου να σταματήσει την πορεία της.

Η λοκομοτίβα έτρεχε ανεξέλεγκτη

Για δύσκολη μέρα για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ έκανε λόγο ο εκπρόσωπός τους Στράτος Ρεβύθης. Όπως είπε η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα. “Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση” είπε.  Όπως είπε την ώρα της πρόσκρουσης επέβαιναν συνολικά πέντε εργαζόμενοι, από τους οποίους οι τρεις πήδηξαν αλλά ο άτυχος εργοδηγός τεχνίτης, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο, και ο συνοδηγός του ο Ολλανδός, δεν πρόλαβαν.

«Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν»,  είπε.

Μεταξύ Ομόνοιας Πειραιά τα δρομολόγια

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Χαιρέτας σήμερα η κυκλοφορία των συρμών θα γίνεται τοπικά μεταξύ Ομόνοιας και Πειραιά και στα δύο ρεύματα μέχρι να απελευθερωθούν οι γραμμές από τις μηχανές, κάτι που όπως είπε δεν είναι εύκολο να πει κανείς πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία. “Αυτό θα το εκτιμήσει η ομάδα εκτροχιασμού που θα φροντίσει για τη μετακίνηση της μηχανής που είναι στις γραμμές”, είπε και ανέφερε πως γίνεται συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ για την ενίσχυση των συγκοινωνιών στο τμήμα που δεν θα κυκλοφορούν συρμοί.

Διαβάστε επίσης

 Κοροναϊός – Τα μέτρα στην Ελλάδα διπλασίασαν τους εμβολιασμούς – Τι λέει η γερμανική Die WeltΕλλάδα

Με εγκωμιαστικά σχόλια αναφέρεται στην Ελλάδα, στη Γαλλία,στην Ιταλία, στην Αυστρία, στη Μ.Βρετανία και στην Ισπανία η γερμανική εφημερίδα Die Welt, όσον αφορά τον αποτελεσματικό έ...

Νοσοκομείο Πύργου – Έκλεισε η ΜΕΘ εν μέσω πανδημίας – Δεν υπάρχει γιατρός να τη στελεχώσειΕλλάδα

Έκλεισε η ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Πύργου, εν μέσω πανδημίας. Δεν υπάρχει πλέον κανένας γιατρός για να την στελεχώσει, σύμφωνα με την ertnews, και οι ασθενείς  μεταφέρονται στις...

Γεωργαντάς – Ρεκόρ ραντεβού για τρίτη δόση – Τι είπε για το μητρώο εμβολιασθέντων και νοσήσαντων Ελλάδα

Συνολικά 105.000 πολίτες έκλεισαν ραντεβού χθες Δευτέρα, προκειμένου να κάνουν την τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κοροναϊού, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ εγγραφών, δήλωσε ο υφυπουρ...

Πολυτεχνείο – Μικροί και μεγάλοι αφήνουν λουλούδια – Το κοριτσάκι που έκλεψε την παράστασηΕλλάδα

Από νωρίς το πρωί άνοιξαν οι πύλες του Πολυτεχνείου, ενόψει της 48ης επετείου από την εξέγερση. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, άνθρωποι κάθε ηλικίας επισκέπτονται το Πολυτεχνείο ...

Μητσοτάκης από Λονδίνο – Δεν επιβάλλουμε ολικό lockdown για τους ανεμβολίαστουςΕλλάδα

Στο μέτωπο της διαχείρισης της πανδημίας του κοροναϊού ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ξεκαθάρισε πως η κυβέρνηση δεν έχει σκοπό να ακολουθήσει το μοντέλο της Αυστρίας, όπου επ...

Γκάγκα – «Παράθυρο» για είσοδο στα σούπερ μάρκετ με rapid test – Τι είπε για την χρήση διπλής μάσκαςΕλλάδα

«Παράθυρο» για τη διενέργεια rapid test για την είσοδο των ανεμβολίαστων στα σούπερ μάρκετ άφησε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα, αν και σημείωσε ότι αυτή τη στιγμή δεν...

Καραμανλής: Η ΣΤΑΣΥ και οι Αρχές ερευνούν με υπευθυνότητα τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος στον ΗλεκτρικόΕλλάδα

«Η σημερινή μέρα ξεκίνησε δυστυχώς με το πιο τραγικό νέο. Ένας νέος άνθρωπος έφυγε από τη ζωή την ώρα που έκανε τη δουλειά του. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του», ...