Με το «click inside» το πρώτο βήμα για την επαναλειτουργία της αγοράς
Ένα από τα σχέδια που καταστρώνονται στο ΥΠΑΝΕΠ προβλέπει οι καταναλωτές να μπορούν να κλείνουν ραντεβού για να εισέρχονται στο κατάστημα ώστε να αναζητήσουν ή να δοκιμάσουν το προϊόν - Θα λειτουργήσει παράλληλα με το click away όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του protothema.gr, οι επιτελείς του υπουργείου έχουν ήδη συγκροτήσει σχέδιο με την ονομασία «click inside». Τι είναι αυτό; Ουσιαστικά να επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Για να διασφαλιστεί μάλιστα ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μικρός θα χρησιμοποιηθεί η εμπειρία του «click away». Εν ολίγοις ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο-«γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως π.χ. τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του «click away» αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.
Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click inside» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως έλεγε το πρωί ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Αδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας. Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.