Από τον Νοέμβριο, διέλευση με έναν πομποδέκτη από όλα τα διόδια. Η περίφημη διαλειτουργικότητα, που επί μία δεκαετία αποτέλεσε σημείο τριβής ανάμεσα στους παραχωρησιούχους, θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Μάλιστα, από προχθές, στους αυτοκινητοδρόμους που διαθέτουν πομποδέκτες προστέθηκε επιτέλους και η Εγνατία Οδός, προς το παρόν εξυπηρετώντας μόνο τα διόδιά της.
Η διαλειτουργικότητα, πάντως, θα είναι «ατελής». Για παράδειγμα, η φόρτιση ενός πομποδέκτη θα μπορεί να γίνεται μόνο στα διόδια αυτού που τον εκδίδει – επομένως, για να κινείται άνετα σε όλη τη χώρα με έναν πομποδέκτη, ο οδηγός θα πρέπει να φροντίζει πάντα να έχει επαρκή χρήματα ή να είναι συνδεδεμένος με τον τραπεζικό λογαριασμό του. Ομοίως, τα εκπτωτικά προγράμματα κάθε εταιρείας θα αφορούν μόνο τους συνδρομητές τους (λ.χ., δεν θα μπορεί ένας οδηγός με πομποδέκτη της Αττικής Οδού να έχει την έκπτωση που προσφέρει η Ολυμπία Οδός στα διόδιά της).
Το γνωστό πρόβλημα
Επίσης, υπάρχει και το γνωστό (σε όσους έχουν περισσότερους του ενός πομποδέκτες) πρόβλημα: Κατά τη διέλευση από τα διόδια, ο σταθμός δεν «διαβάζει» απαραίτητα τον πομποδέκτη που είναι στο παρμπρίζ ενός οχήματος, αλλά μπορεί να «διαβάσει» έναν άλλο, που βρίσκεται λ.χ. στο ντουλαπάκι. Ετσι, αν ο δεύτερος πομποδέκτης δεν έχει χρήματα, τότε τα διόδια εσφαλμένα δεν θα τον αφήνουν να διέλθει. Το πρόβλημα αυτό λύνεται μόνο με την προμήθεια των ειδικών «φακέλων» που προσφέρουν οι εταιρείες στους επαγγελματίες οδηγούς ή με την τοποθέτηση των πομποδεκτών στο… πορτμπαγκάζ. Πάντως, η διαλειτουργικότητα θα δώσει ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού ανάμεσα στις οκτώ εταιρείες του χώρου προκειμένου να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους «συνδρομητές» στον πομποδέκτη τους. Οι εκπτώσεις, η ταχύτητα επαναφόρτισης και οι επιπρόσθετες υπηρεσίες θα είναι σίγουρα ανάμεσα στα σημεία που θα κρίνουν τον «νικητή».