Έχοντας πουλήσει ένα σημαντικό μέρος των παλαιότερων πλοίων τους, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ήταν πολύ δραστήριοι στην αγορά νεότευκτων πλοίων το 2023. Όπως προκύπτει από την ετήσια ...
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Το τελικό κόστος κατασκευής είναι το μεγάλο ζητούμενο για τη φετινή χρονιά Ένα παιχνίδι ψυχολογίας μεταξύ ναυπηγείων, κυρίως νοτιοκορεάτικων, ναυλωτών αλλά και ναυτιλιακών εταιρειώ...
Με ταυτόχρονη πώληση των παλαιότερων πλοίων σε υψηλές τιμές Πρόσω ολοταχώς για την ανανέωση του στόλου των δεξαμενόπλοιων τους έχουν βάλει οι Έλληνες εφοπλιστές , από τις αρχές ...
Το «τελευταίο οχηρό» των ευρωπαϊκών ναυπηγείων στη μάχη του ανταγωνισμού με τα ασιατικά ναυπηγεία για τη ναυπήγηση επιβατηγών πλοίων- κρουαζιερόπλοιων έπεσε καθώς η Κίνα εισήλθε δυ...
Oι ναυπηγήσεις αποτελούν έναν πολύ ενδιαφέροντα τομέα για τους αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας. H κατασκευή πλοίων επηρεάζει τις ναυλογορές λόγω της προσφερόμενης χωρητικότητα...
Έχουν παραγγείλει 32 πλοία έναντι 49 το αντίστοιχο α΄ τρίμηνο του 2021 – Οι 22 από τις συνολικά 32 παραγγελίες έχουν τοποθετηθεί σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας. Οι Έλληνες πλοιοκτή...
Του Γιώργου Γεωργίου Σε ιστορικό ρεκόρ έχουν αναρριχηθεί φέτος οι παραγγελίες νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς μία σειρά από εταιρείες διοχέτευσαν το ρευστό που σ...
Ξεκίνησε η κατασκευή του πλοίου μεταφοράς ανεφοδιασμού (Semi-Ballastable Barge Transporter-SBBT) στο ναυπηγείο ROSETTI MARINO Spa της Ραβέννας, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού συγχρηματ...
Στο υγροποιημένο φυσικό αέριο βλέπουν το μέλλον της ενέργειας οι Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι σαρώνουν στις ναυπηγήσεις νέων LNG carriers. Οι Ελληνες εφοπλιστές που παραδοσιακά ε...
Αν και οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν «μειώσει στροφές» όσον αφορά στις παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων, εστιάζοντας το ενδιαφέρον τους στα μεταχειρισμένα, παρ’ όλα αυτά έχουν σε ε...