image description

Booking.com: Πώς τα social media επιδρούν στις διακοπές των ταξιδιωτών Generation Z

To 54% της γενιάς ταξιδιωτών Generation Z προτιμούν να εμπνέονται από ταξιδιωτικές δημοσιεύσεις και εικόνες στα κανάλια των social media πριν αποφασίσουν για τον προορισμό.

Το 40% μάλιστα θεωρεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τη βασική πηγή έμπνευσης για ταξίδια.

Αυτά προκύπτουν από έρευνα της Booking.com που έχει στόχο να αναδείξει τις ταξιδιωτικές τάσεις της γενιάς Generation Z.

Οι γυναίκες που ανήκουν στην Generation Z φαντάζονται τις επόμενες διακοπές τους ενώ βλέπουν φωτογραφίες στο Instagram (51%) και αυτή η εξάρτηση από το Instagram είναι υψηλότερη από το παγκόσμιο μέσο όρο (16%), ακόμη και από των millennials (16%).

Κατά την επιλογή νέων ταξιδιωτικών προορισμών, το 40% των Generation Z αναφέρουν ότι επηρεάζονται από τους επηρεαστές κοινής γνώμης στα social media και το 20% ότι σε γενικές γραμμές εμπιστεύονται τις προτάσεις τους.

Το 28% εμπνέεται από ταινίες και τηλεοπτικά σόου για έναν προορισμό και θα ήθελαν να επισκεφθούν προορισμούς που βλέπουν στη μικρή οθόνη και στην πραγματική ζωή.

Ωστόσο οι ταξιδιωτικές προτάσεις προέρχονται κυρίως από την κοινωνική συναναστροφή, με το 44% να ανταλλάσσει ιδέες για ταξίδια με φίλους.

Το 31% των Generation Z θα ήθελαν να επισκεφθούν προορισμό που φαίνεται όμορφος στις φωτογραφίες είτε επηρεαστών γνώμης είτε σε δικές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 34% ενώ ταξιδεύει ανεβάζει φωτογραφίες από το ταξίδι, περισσότεροι από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα (έναντι 20% του μέσου όρου ταξιδιωτών). 

Στις τελευταίες διακοπές, το 32% της Generation Z έβγαζε από 10 έως 30 φωτογραφίες καθημερινά, ενώ το 25% έβγαζαν 50.

Η γενιά αυτή δε μπορεί να φανταστεί τη ζωή χωρίς το διαδίκτυο. Το 60% επιθυμεί Wi-Fi στις διακοπές, περισσότεροι από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα, και περισσότερο από κάθε άλλη υπηρεσία του ξενοδοχείου. 

Το 62% προτιμά να απολαμβάνει τις στιγμές διακοπών  παρά να αφιερώνει χρόνο σε φωτογραφίες για τα social media, κάτι που αποτελεί για αυτούς ένα bonus για το ταξίδι.

Το 54% ωστόσο θεωρεί ότι τα social media παίζουν τεράστιο ρόλο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

 

tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ζήτημα επιβίωσης για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες της Σαμοθράκης τίθεται, πλέον, εξαιτίας του πολυήμερου ακτοπλοϊκού αποκλεισμού του πανέμορφου νησιού του Βο...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κορυφώνονται με την πανσέληνο του Δεκαπενταύγουστου οι εκδηλώσεις που διοργανώνει σε όλη τη χώρα το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.   Οι εκδηλώσεις σε περίπου 100 μουσεία, μνη...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησαν χθες στο Υπουργείο Τουρισμού ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας και ο Υφυπουργός Υποδομών, κ. Κεφ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αν δεν υπάρξουν γεωπολιτικά και άλλα «γεγονότα» στην Ανατολική Μεσόγειο αλλά και το Αιγαίο, προορισμοί που «είδαν» τη δημοτικότητά τους να καταρρέει την περασμένη πενταετία θα επαν...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Συνάντηση Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ιωάννη Πλακιωτάκη με την διοίκηση της Πανελλήνιας Ένωσης Επαγγελματικών Τουριστικών Ημερόπλοων Σκαφών (Π.ΕΝ.Ε.Τ.Η.Σ.) Με τον υ...