ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δεμένα τα πλοία την Πρωτομαγιά

Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία κάνει λόγο για συνεχιζόμενη και διογκούμενη αδιέξοδη υποβάθμιση του κλάδου και εξαγγέλλει απεργία για την 1η Μαΐου 2019 και από ώρα 00.01 έως 24.00 σε όλες τις κατηγορίες πλοίων. 

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΠΝΟ:

«Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κατά την χθεσινή συνεδρίασή της, αφού εξέτασε τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα, που αντιμετωπίζει ο κλάδος των ναυτεργατών, και τα οποία δυστυχώς παρά τις συνεχείς πιέσεις και διαμαρτυρίες μας και τις αντίστοιχες υποσχέσεις των αρμοδίων, όχι μόνον δεν επιλύονται αλλά εξακολουθούν να συσσωρεύονται καθημερινά, με αποκορύφωμα την εξακολούθηση εφαρμογής του ν. 4150/2013 για τις μειωμένες και ειδικές συνθέσεις στα επιβατικά μεσογειακά και ακτοπλοϊκά πλοία, που παραπέμπουν σε συνθήκες εργασίας γαλέρας, καθώς και του κοινωνιοκτόνου Νόμου Κατρούγκαλου 4387/2016 για τις συντάξεις και το ασφαλιστικό, τη συνέχιση της μόνιμης πλέον παραβίασης των Σ.Σ.Ε. και ιδιαίτερα σε ότι αφορά τις ώρες απασχόλησης και καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών, τη στείρα αρνητική συμπεριφορά της εργοδοσίας για την ανανέωση των Σ.Σ.Ε. με ουσιαστικές αυξήσεις,

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Σ Ε

Την κήρυξη 24ωρης απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων για την 1η Μαΐου 2019 και από ώρα 00.01 έως 24.00.

Η διάλυση του ΝΑΤ και η αρπαγή κάθε κινητής και ακίνητης περιουσίας του, η κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, ο ευτελισμός των συντάξεων και η ακατανόητη για τα σημερινά ηλεκτρονικά μέσα καθυστέρηση καταβολής των κύριων και επικουρικών συντάξεων και των εφάπαξ παροχών, τόσο στους αξιωματικούς και στα κατώτερα πληρώματα όσο και των συντάξεων χηρείας, η οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία, η συνεχής υποβάθμιση των κοινωνικών ασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών, και, η επιχειρούμενη με κάθε τρόπο και μέσο προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των κεκτημένων του κλάδου μας, δεν μπορούν και δεν πρέπει να μείνουν αναπάντητα.

Η συνεχιζόμενη και διογκούμενη αδιέξοδη υποβάθμιση του κλάδου μας δεν αφήνει περιθώρια για άλλες επιλογές.

Η ΠΝΟ υψώνει την φωνή της και προειδοποιεί.
Φτάνει πια.
Κάτω τα χέρια από τους ναυτεργάτες και τα κεκτημένα του κλάδου.

Καλεί την κυβέρνηση και την εργοδοσία να δώσει επιτέλους λύσεις στα προβλήματα και να αφήσει κατά μέρος τις υποσχέσεις και τα ευχολόγια.

Η συμμετοχή όλων μας στην απεργιακή μας κινητοποίηση είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε».

Διαβάστε επίσης

Ανανέωση του Ακτοπλοϊκού Στόλου με Υβριδικά, LNG και Ηλεκτρικά Πλοία!Ακτοπλοΐα

Την ανάγκη να υπάρξει ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών στα λιμάνια, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλοία με εναλλακτικά καύσιμα, επεσήμανε χθες, Δευτέρα, ο αναπληρωτής υπουργός...

Πώς καθιερώθηκε το απαγορευτικό απόπλου στην Ελλάδα, ο θάλαμος επιχειρήσεων, το όριο 35 ετών στα πλοία και οι εταιρείες λαϊκής βάσης. Όλα έγιναν μετά από ένα τρομερό ναυάγιοΑκτοπλοΐα

8 Δεκεμβρίου 1966. Το πλοίο «Ηράκλειον» θα εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Σούδα των Χανίων στον Πειραιά. Η αναχώρηση καθυστερεί περίπου 20 λεπτά, ώστε να μπει στο γκαράζ του πλοίου...

Η επιβατική κίνηση του Τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας στην ΑίγιναΑίγινα

Μεγάλη ήταν κίνηση  του τριημέρου  της Καθαράς  Δευτέρας  σύμφωνα με  τα  στοιχεία που μας  παραχώρησε  το Λιμεναρχείο Αίγινας. Οι αριθμοί  καταγράφουν  την αύξηση  των αφίξεων και...