ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ηταν θέμα χρόνου να συμβεί… - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη

Ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί στη συνέχεια, έτσι δεν είναι; Ο ένας φορέας θα μεταφέρει την ευθύνη στον άλλον. Το υπουργείο Μεταφορών θα τα ρίχνει στη Ρυθμιστική Αρχή, η κυβέρνηση στον ΣΥΡΙΖΑ που πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί τα τρένα στους Ιταλούς και πάει λέγοντας. Το πιθανότερο είναι όλο το ανάθεμα να πέσει στις πλάτες του σταθμάρχη, ο οποίος, μάλλον, δεν έκανε σωστά μια δουλειά που έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά ακόμα εκτελείται χειροκίνητα 

 

Στις 7 Φεβρουαρίου 2023 η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών εξέδωσε μια ανακοίνωση για την κατάσταση στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Αντίστοιχες ανακοινώσεις εκδίδονται κατά καιρούς από τα συνδικαλιστικά όργανα των σιδηροδρομικών, όμως αυτή, ως πιο πρόσφατη, είναι χαρακτηριστική. Διαβάστε.

 

 

«Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες. Όπως οι προηγούμενες κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος. Το υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας  ΟΧΙ! “Εχουν καιρό… κάποια στιγμή θα τελειώσουν”. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο. Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει… Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς, φταίει και ο Χατζηπετρής!». 

 

Στη συνέχεια ακολουθούν αιτήματα για προσλήψεις προσωπικού και για ολοκλήρωση των υποδομών ασφαλείας. Ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί στη συνέχεια, έτσι δεν είναι; Ο ένας φορέας θα μεταφέρει την ευθύνη στον άλλον. Το υπουργείο Μεταφορών θα τα ρίχνει στη Ρυθμιστική Αρχή, η κυβέρνηση στον ΣΥΡΙΖΑ που πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί τα τρένα στους Ιταλούς και πάει λέγοντας. Το πιθανότερο είναι όλο το ανάθεμα να πέσει στις πλάτες του σταθμάρχη, ο οποίος, μάλλον, δεν έκανε σωστά μια δουλειά που έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά ακόμα εκτελείται χειροκίνητα. Εννοείται ότι μια ανάσα πριν από τις εκλογές είναι μάλλον αδύνατο να υπάρξει ανάληψη πολιτικής ευθύνης, ειδικά όταν ο αρμόδιος υπουργός είναι ο ενεργός εκπρόσωπος του καραμανλισμού στην κυβέρνηση.

 

Παρεμπιπτόντως, ο Κώστας Καραμανλής δήλωνε προ δεκαημέρου ότι «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα». Σοβαρά, ε; Ναι, βέβαια, θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες για την επιτάχυνση των απαραίτητων έργων και για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων. Για το αυτονόητο, δηλαδή. Που συχνά χρειάζεται αίμα για να κατακτηθεί.

 

 

Πηγή: Protagon.gr

Διαβάστε επίσης

Ποιος θα καταλάβει ότι απουσιάζει; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Θυμάμαι τον Κώστα Καραμανλή πριν από καμιά τριανταριά χρόνια, όταν ξεκίνησε να πολιτεύεται στην Α’ Θεσσαλονίκης. Στην αρχή ήταν λίγο αμήχανος. Ο άνθρωπος δεν ήταν Σαλονικιός αν και...

Πρέπουν τιμές στον Κωνσταντίνο; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Το debate για την κηδεία του τελευταίου βασιλιά των Ελλήνων έχει μόνο ιστορικό ενδιαφέρον. Οσο και αν το τεντώσεις, δεν θα βρεις ούτε μία γωνία που να αντιστοιχεί στη σημερινή πολι...

Παίρνουν οι ιδιώτες το ΕΣΥ; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Να αρχίσουμε με τα βασικά. Ενας διευθυντής του ΕΣΥ σήμερα μετά βίας εισπράττει 2.500 ευρώ, καθαρά, τον μήνα. Και αυτό αν έχει στην πλάτη ικανό χρόνο προϋπηρεσίας και υψηλούς τίτλου...

Μπουκωμένοι με αντικαταθλιπτικά - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Η σεροτονίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής. Παράγεται στο λεπτό έντερο και στον εγκέφαλο. Είναι μία ουσία που, όσον αφορά την εγκεφαλική λειτουργία, θεωρείται ότι παίζει ρόλο στη διά...

Τελικά ελέγχει κανείς τους βουλευτές; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Ο βουλευτής Ανδρέας Πάτσης εκλήθη να δώσει εξηγήσεις για την επιχειρηματική του δραστηριότητα. Οι εξηγήσεις του δεν κρίθηκαν επαρκείς, με αποτέλεσμα ο Πρωθυπουργός να τον διαγράψει...

Το δεύτερο σκάνδαλο της Siemens - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Αν θέλαμε να το δραματοποιήσουμε, θα βάζαμε ένα δικαστή πάνω στην έδρα με χοντρό μαύρο μαρκαδόρο στο χέρι. Θα του δίναμε την ογκώδη δικογραφία για τη Siemens και αυτός θα έβαζε μεγ...

Το πρόβλημα δεν είναι η Μελόνι - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Πρώτα να περιμένουμε τον σχηματισμό της νέας ιταλικής κυβέρνησης. Αυτό αναμένεται να συμβεί τον άλλο μήνα. Και ύστερα το πρώτο δείγμα γραφής της. Διότι οι απειλές προς τις Βρυξέλλε...

Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ για το σύνθημα; - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ επειδή, στο φεστιβάλ της νεολαίας του, ο stand up comedian εμφάνισε έναν δικτάτορα να υβρίζει τον Πρωθυπουργό; Φυσικά και δεν ευθύνεται, δεν επρόκειτο, δηλαδή, για ...

Η πιο δύσκολη στιγμή - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Ηταν η πιο δύσκολη στιγμή στον κοινοβουλευτικό βίο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Προφανώς το γνώριζε και ο ίδιος εξαρχής, όλοι το γνωρίζαμε. Για αυτό και προσπάθησε να κάνει το αυτονόητο...

Η Πρόεδρος είπε το αυτονόητο - Άρθρο του Κώστα Γιαννακίδη Κώστας Γιαννακίδης

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου είναι ένας πολιτικός μετρητής τοξικότητας. Βλέπεις ποιοι της επιτίθενται και ξέρεις από πού να φυλάγεσαι. Κάποιες φορές είναι τα ορφανά του προκατόχου τη...